zaterdag 23 februari 2013

This or that tag

Deze tag is op enorm veel blogs te lezen, en ik kon het zelf niet laten om hem dan ook maar even te maken :) Bereid je maar vast voor want het is een lang artikel. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!


Fashion

Spijkerbroek of joggingspak?
Sowieso spijkerbroek, hoewel ik het ook heerlijk vind om lekker in mn joggie door het huis te waggelen.. Maar wat betreft  naar school gaan ga ik absoluut niet in mijn joggingbroek. Af en toe wil ik nog wel eens in mijn joggingbroek over straat gaan maar als er iets is waar ik veel mensen zie kies ik dus meteen voor een spijkerbroek.

Lange mouwen of korte mouwen?
Korte mouwen, geen idee waarom, maar ik heb het gewoon niet op lange mouwen. Dat zit zo strak ofzo. Ik draag dan liever korte mouwen met een leuk vestje of jasje eroverheen.

Kettingen of armbanden?
Armbanden, kettingen vind ik niet zo fijn en daarnaast vind ik ze vaak ook meteen heel erg opvallend, terwijl ik meestal juist daar niet per se mee wil opvallen. Armbanden vind ik fijner om te dragen, en voegen vaak ook meer toe aan mijn outfits dan kettingen.
Jurken of rokjes?
Jurken, en dan vooral in de zomer. I love it!

Streepjes of ruitjes?
Streepjes, hoewel ik streepjes ook vrijwel nooit draag.

Jasje of vest?
Een dun jasje of een dun vestje, jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik :)

Teenslippers of sandalen?
Sandaaltjes, die lopen wat fijner dan slippers die continu bewegen

Sjaals of hoedjes?
Sjaals, ik ben eigenlijk helemaal niet van de hoedjes.

Oorknopjes of oorhangers?
Oorhangers, die vallen wat meer op :)

Hakken of platte schoenen?
Platte schoenen, ik heb steunzolen dus met hakken gaat dat niet zo gemakkelijk, helaas..



Make up


Eyeliner of mascara?
Mascara, zonder eyeliner kan ik nog wel leven maar een look zonder mascara, nee dat zie ik niet zo zitten.

Blush of bronzer?
Blush, met bronzer lijk je al gauw enorm oranje.

Lipgloss of lipstick?
Lipgloss, vooral om het glimmen, Wel een nadeel dat het vaak erg plakt

Foundation of concealer?
Foundation, voor een egale kleur :)

Neutraal of kleur?
Neutraal, ik hou niet zo van enorm veel kleur in mijn gezicht.

Kwasten of sponsjes?
Sowieso kwasten, met sponsjes kan ik echt niet fijn werken...


Nagels

Lang of kort?
Is er tussen in ook een optie? Ik vind te kort niet mooi, maar te lang vaak ook niet. Ik ga dus voor gemiddeld!

Felgekleurd of donker?
In de winter donker, in de zomer felgekleurd. Maar dan ga ik voor het algemeen toch voor donker.

Nep of natuurlijk?
Natuurlijk! Ik heb echt een hekel aan alles wat nep is eigenlijk!



Body
Douchegel of zeep?
Douchegel, ik vind dat douchegel veel fijner werkt dan zeep.

Parfum of bodyspray?
Sowieso parfum, bodyspray gebruik ik eigenlijk nooit

Lotion of bodybutter?
Lotion, net zoals hierboven gebruik ik de andere optie, bodybutter, vrijwel nooit



Haar

Lang of kort?
Lang, ik vind lang haar prachtig! Hoewel, kort staat bij sommige mensen ook enorm leuk. Maar zelf wil ik heel graag dat mijn haar langer groeit, dus ik ga toch voor lang.

Krullend of stijl?
Stijl, omdat dat volgens mij véél makkelijker is. Ik heb zelf stijl haar en in principe hoef ik er 's ochtends niet veel aan te doen, als ik wakker wordt zit het nog steeds hetzelfde als wanneer ik ga slapen. Prima dus!

Knot of paardenstaart?
Knot, geen idee waarom. Ik vind het gewoon mooier staan. Oh, en je hebt ook niet de hele tijd zo'n kriebelig puntje van je paardenstaart in je nek kietelen.

Licht of donker?
Dat ligt er aan, bij blanke mensen vind ik licht haar ook mooi maar bij getintere mensen ga ik voor donker haar. Uhm denk denk denk, oke ik ga voor licht!

Los of vast?
Los, ik vind het zelf helemaal niet fijn om mijn haren vast te hebben. Omdat het dan al gauw inzakt doordat het zo glad is .. ik heb zelf mijn haar vrijwel altijd los.




Zomaar

Zomer of winter?

Zomer! o mijn god ik haat kou!

Regen of zonneschijn?

Ik neem toch aan dat iedereen het bij deze vraag met mij eens is, zonneschijn natuurlijk!

Herfst of lente?
Ik houd niet van regen en ik houd niet van wind, twee dingen die je vaak meemaakt in de herfst, ik kies dus voor lente!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

In ieder geval bedankt voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten