woensdag 20 maart 2013

Review: Catrice coverstick

Vandaag weer een review voor jullie. Er is mij gevraagd om een review te schrijven over mijn dagelijkse consealer. Op dit moment gebruik ik deze coverstick, waar ik eigenlijk niet echt fan van ben maar bij gebrek aan beter is het wel te doen. Ben je benieuwd waarom ik er niet echt fan van ben? Lees dan snel verder!


Ik vind de coverstick er van de buitenkant erg mooi uitzien. Je ziet vrijwel meteen dat je met een coverstick te maken hebt en de kleur beige met zilver maakt hem erg chic. Ik heb het nummer 040 sand beige. Ik dacht eerst, 040? Zal dat niet véél te donker zijn? Maar ik moet zeggen, hij valt erg ligt uit. Voor veel andere producten heb ik de lichtste kleur en die is prima. Voor dit product dus nummer 040. 


Wat ik een groot nadeel vind aan dit product is het feit dat hij enorm snel opgaat. Om een goede hoeveelheid op je huid te krijgen lijkt het wel alsof je er iedere keer een paar millimeter van af schraapt.. Ik snap best dat dat gebeurt bij een coverstick, maar zo snel?!


De dekking daar in tegen is wel erg goed. Op het moment dat de coverstick is aangebracht zie je vrijwel niets meer van je onzuiverheden, mits je het daarna afpoedert met een transparante poeder of iets dergelijks. 

Verder vind ik de manier van aanbrengen met een coverstick gewoon niet zo fijn. Het voelt erg dik aan, alsof je echt een vette lippenstift op je huid aan het smeren bent. Daarnaast blijft het ook enorm plakken en moet je een flinke laag poeder aanbrengen wil je dit plakkende gevoel laten verdwijnen.

Kortom, ik ben hier dus niet helemaal happy over.Vandaag ga ik weer shoppen dus (hopelijk) zal ik binnenkort een andere (vloeibare) consealer te kunnen gebruiken. Hebben jullie nog aanraders? Hebben jullie andere ervaring met deze, of andere, coverstick(s)?

Bedankt voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten