dinsdag 30 april 2013

Inspiration: Koninklijk oranje

30 april, de laatste Koninginnedag en de laatste dag waarop we (voorlopig) uberhaupt kunnen spreken van 'onze koningin'. Toch lijkt het mij allemaal een beetje te ontgaan, met de examens voor de deur lijkt het net alsof ik op een grote stresswolk ben beland, waar ik met met moeite van kan ontsnappen. Toch besloot ik om vandaag 'truebeauty.' voor één dag oranje te kleuren, want wat jullie niet weten. Ik houd echt totáál niet van de kleur oranje. geen idee waarom, maar voor mij is deze kleur niet weggelegd. Vandaag dus wat inspiratietips voor jullie, met de kleur: oranje!








Geniet van wat jullie ook gaan doen op deze dag, of het nou uitslapen is na de geweldige koninginnennacht die jullie hebben beleeft, of dat het nou heerlijk de hele dag naar leuke optredens kijken en luisteren is. Have fun!

bedankt voor het lezen!

xoxo


1 opmerking: