donderdag 6 juni 2013

Summer inspiration: Bikini's

Nu de zomer weer voor de deur staat, is het ook weer de hoogste tijd om op zoek te gaan naar een leuke bikini. Zelf heb ik mijn droom bikini voor dit jaar al gevonden, maar ik weet dat dit niet voor iedereen geld, dus besloot ik om de leukste bikini's van Hunkemöller en Livera uitgezocht. Waarom deze winkels? Ik heb geen flauw idee, het leek me leuk om het bij twee winkels te houden die overal in Nederland te vinden zijn, zodat jullie niet het hele land af hoeven te reizen om die ene bikini dan te vinden. Benieuwd?

Bandeau bikinitop Fiji
Hawaii padded bandeau Bandeau bikinitop Fluro

Deze bikini's vind ik zelf erg leuk. Ze lijken alle drie een beetje op elkaar en ik heb ze ook alle drie gepast in de winkel. Uiteindelijk ben ik zelf voor de meest linkse bikini gegaan omdat ik het goude accentje aan het bikinitopje erg leuk vond. Maar de andere twee vond ik ook erg leuk. Dit soort bikinitopjes vind ik op dit moment erg leuk. Jullie ook? Deze drie bikini's komen trouwens van de Hunkemöller!

Livera Strapless bikiniEsprit Push-up bikiniEsprit Strapless bikini

Deze drie bikini's vind ik ook erg leuk. Ze komen van de Livera en hebben allemaal een lekkere vrolijke print. Ik vind persoonlijk de meest linkse bikini het leukst, deze heeft een vrolijke print en ik houd wel van roze. Welke vinden jullie het leukst?

Hebben jullie je bikini voor dit jaar al in the pocket?

xoxo





5 opmerkingen: