zondag 5 januari 2014

Mijn liefde voor Buddha to Buddha

Waar ik vroeger alleen maar over kon dromen, hangt nu dagelijks om mijn arm. Mijn Buddha to Buddha armband. Het was een diepte investering voor de gene die deze armband aan mij heeft gegeven en zelf had ik het geld er denk ik ook niet voor over gehad, maar ik heb hem gelukkig gekregen. De eerste paar dagen durfde ik mijn armband dan ook amper om omdat ik bang was hem te beschadigen. Benieuwd waar ik het nou eigenlijk over heb? Hier komt ie:
Buddha to Buddha 090 Chain small armband
Hier ben ik nou echt zó blij mee. Ik heb hem ongeveer een half jaar, en als ik zeg dat ik hem daarvan 10 dagen niet heb gedragen is het denk ik al te veel. Na al die maanden draag ik deze armband nog steeds met enorm veel plezier en ik vind hem nog steeds erg mooi. Hij is van echt zilver en is erg fijn om te dragen. Hij wordt vastgezet met een kliksysteem, maar vervolgens zit er ook nog een haakje aan waarmee je de armband nog beter kan vastzetten. De kans dat je hem verliest wordt hierdoor dus erg klein. Daarnaast blijft de armband mooi glimmend, ik heb er een poetsdoekje bijkregen, maar deze gebruik ik vrijwel nooit. 

Maar ik zou ik niet zijn als ik nu niet stiekem een beetje verliefd ben geworden op het merk Buddha to Buddha en op het verlanglijstje voor mijn verjaardag (over ongeveer drie maanden) staat dan ook mijn volgende Buddha to Buddha product: de ring.
Deze ring is eigenlijk de miniatuurversie van mijn armband. Deze ring kost €69, dit vind ik op zich best een redelijke prijs voor deze zilvere ring. Ik ben er echt verliefd op. 

Wat vind jij van Buddha to Buddha sieraden?

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten