maandag 6 januari 2014

Sweater Weather Tag

Deze tag gaat al heel lang rond op zowel youtube als in de bloggerwereld, maar toch leek het me erg leuk om hem ook te doen. Je bent vrij om hem nog over te nemen, mocht je dat nog niet hebt gedaan. Als jij de tag ook hebt ingevuld, laat dat dan vooral even achter in de reacties, ik ben erg benieuwd!


1. Wat is je favoriete geurkaars?
Het lukt me maar niet om mijn favoriete geurkaars te vinden. Of er iets is heel goed mis met mijn reukzintuig óf alle geurkaarsen die ik koop ruik je gewoon niet. Iedereen raadde mij de geurkaars van ikea aan en in de ikea zelf rook hij ook enorm lekker. Een beetje jammer was het dus dat ik hem helemaal niet rook toen ik heb thuis aanstak. Weird. 

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?
Ik weet dat veel mensen me voor gek gaan verklaren, maar ik houd er alledrie niet van. Als ik écht moet kiezen kies ik voor chocolademelk, omdat ik dat nog wel te drinken vind als ik bijvoorbeeld een uur op de schaatsbaan heb gestaan, maar voor mijn plezier zal ik het niet drinken. Koffie en thee lust ik overigens allebei niet. 

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Nee, totaal niet eigenlijk. Hoogstens dat ik een iets donkere kleur aan oogschaduw(s) gebruik. 

4. Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
Gourmetten, daar houd ik zo erg van. Niet alleen omdat ik het eten lekker vind, ook omdat ik het gewoon heel gezellig vind om met je vrienden en/of familie zo lang gezellig aan tafel door te brengen en lekker te kletsen. 


5. Muts of sjaal?
Sjaal!

6. Wat is je favoriete wintertrui?
Eigenlijk draag ik het liefst mijn donkerblauwe onesie van de primark. 

7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
Uh, ik lak mijn nagels eigenlijk niet meer omdat ik ze steeds afbijt. Heel jammer en vooral ook heel erg zonde van alle lakjes die ik in mijn lade heb staan, maar ik vind het gewoon niet leuk om van die kleine nageltjes te lakken. (Iemand dé tip om er vanaf te komen?) 

8. Laarzen of Uggs?
Laarzen. Uggs vind ik erg mooi hoor, no problem. Maar het is niet zo'n succes met mijn steunzolen.

9. Wat is het leukste aan het najaar?
De sneeuw als ik lekker binnen zit voor de openhaard met een lekker stukje gebak of iets anders lekkers. 

10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?
Dit is niet echt een liedje speciaal voor het najaar, maar ik vind op dit moment 'Wake me Up' opeens (weer) erg leuk. Maar ook Waves van Mr. Probz kan ik verschillende keren achter elkaar beluisteren. 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten