vrijdag 4 maart 2016

Mijn meestgelezen artikelen van februari 2016

Laatst kwam ik op een andere blog (als ik weer weet welke zal ik hem nog even linken), een artikel tegen waarin de meestgelezen artikelen van de afgelopen maand werden besproken. Dit leek mij een heel leuk idee, vooral omdat ik zelf mijn statistieken  heel goed bijhoud en er daardoor achter kom welke artikelen meer 'werken' dan anderen. Vandaar dat ik voortaan aan het begin van elke nieuwe maand, mijn meestgelezen artikelen van de afgelopen maand zal bespreken. Van 3 naar 1, daar gaan we..

3. Tag: 15 dingen die niemand vraagt
Kennelijk wilden jullie graag nog wat meer van mij weten, want deze tag gaf jullie nog wat meer kennis over mij. Ik beantwoordde 15 vragen die normaal niemand stelt en kennelijk viel dat erg in de smaak. Ik ga dit zeker onthouden en wie weet komt er snel weer zo'n soort tag aan! En mocht je het artikel nou nog niet hebben gelezen of de tag zelf willen overnemen, kan je dat natuurlijk altijd nog doen!

2. Valentijns cadeautips
Ja, in februari was het natuurlijk de 14e een speciale dag: valentijn. Kennelijk hadden jullie niet zoveel inspiratie, want jullie gingen massaal op zoek naar inspiratietips voor dat ene perfecte valentijnscadeautje. Ik gaf jullie wat leuke valentijn-tips. Wellicht voor nu niet meer zo handig, maar volgend jaar kan je er zeker weer gebruik van maken!

1. Review: Telefoonhoesjes van Hoesjes-outlet.nl + WINACTIE
Stipt op nummer 1 staat deze review. Ik bestelde op hoesjes-outlet een leuk, zacht, roze telefoonhoesje voor mijn samsung galaxy S5 en ik vertelde hier wat ik er van vond. Daarnaast kunnen jullie nog steeds kans maken op €15 shoptegoed voor de site. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie plaatsen op het originele artikel.

Wat zou jij graag nog eens willen zien op mijn blog?

Liefs,
Susan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten